Nieuwsbrieven en

E-mailmarketing


De mensen over wiens e-mailadres je beschikt hebben actief aangegeven dat ze interesse hebben in jouw merk of winkel. Vroeger werd er heel los omgesprongen met data en kon je e-mailadres op allerlei manieren op een lijst belanden. Sinds de
GDPR-wetgeving moeten je klanten zelf aanvinken dat ze de newsletter wensen te ontvangen. Die contacten zijn goud waard. Ze hebben interesse, ze willen nieuws. 

Je verdient met e-mailmarketing 30 tot 35 euro terug op elke euro die je investeert.

E-mail heeft de hoogste ROI (Return on Investment) van alle marketingkanalen.

Ondanks deze cijfers, sturen vele handelaars toch geen newsletters uit.

Dat is jammer want het is momenteel één van de gemakkelijkste en goedkoopste manieren om je zaak te promoten en klanten aan je te binden. En trouwe klanten kopen vaker en spenderen 67% meer dan nieuwe klanten.

Het is dus belangrijker dan ooit om in te zetten op e-mailmarketing en dat hoeft allemaal niet zo complex te zijn.

Ik ben er om jouw bestaande mailings verder te beheren of om een nieuwe mailing campagne op te zetten.